Rozsyłanie umów zleceń

Rozsyłanie umów zleceń

W tym tygodniu rozpoczęła się wysyłka umów zlecenia z Administratorem. Prócz dwóch egzemplarzy umowy każdy z Państwa otrzyma druk informacji do umowy oraz pierwszy (i może nie ostatni) egzemplarz Biuletynu Informacyjnego.

Poniżej zamieszczam w/w dokumenty, byście Państwo mogli się z nimi zapoznać już teraz. Nadal liczę na współpracę z Państwem przy tworzeniu tej strony, która powinna być jednym ze sposobów wymiany informacji pomiędzy Państwem, Państwa Przedstawicielami i Administratorem.
Dostępne dokumenty:

 

WAŻNA INFORMACJA Z OSTATNIEJ CHWILI !!!

Niektórzy z Państwa otrzymają tyle umów, ile posiadają udziałów (domków, działek). Proszę o wypełnienie każdej umowy (po 2 egzemplarze) dla pojedynczego udziału.

W umowach wpisane zostało pole [numer/y domku/ów] – proponujemy jednak podpisanie tylu umów ile domków – nie trzeba będzie potem aneksować umowy i zmieniać wielu innych rzeczy w przypadku, gdy np.  będziecie chcieli kiedyś je sprzedać.

 

 

Jeszcze kilka wyjaśnień:

  1. Wynagrodzenie Administratora za czynności administracyjne wyszczególnione w załączniku Nr 1  do umowy wynosi 10 zł / m-c + VAT, czyli 120 zł rocznie (147,60 zł. z VAT)
  2. Zaliczka na opłatę eksploatacyjną jest ustalana przez Reprezentantów Zleceniodawcy (dawny Zarząd Wspólnoty) w porozumieniu ze Zleceniobiorcą (Administratorem) na dany rok kalendarzowy i jest płatna kwartalnie.Opłata eksploatacyjna to pokrycie kosztów za wodę, prąd, podatki od nieruchomości, ubezpieczenia, przeglądy techniczne, naprawy itp. Jest ona pobierana zaliczkowo od każdego udziału (domku) i po rocznym podsumowaniu kosztów w przypadku nadpłaty zostanie zaliczona na rok następny, a w przypadku niedopłaty, będzie musiała być uzupełniona do wysokości faktycznie poniesionych kosztów eksploatacyjnych.
  3. W celu ułatwienia Państwu spraw związanych z płatnościami, Reprezentanci ustalili z Administratorem, iż opłata ta może być płacona łącznie z wynagrodzeniem Administratora.
    Opłata roczna na 2013r. została określona na 400zł (w tym zawarte jest wynagrodzenie Administratora)
    – wynagrodzenie Administratora to: 10zł. x 12m-cy = 120zł + VAT = 147,60zł.
    – opłata eksploatacyjna na 2013r. to: 400zł. – 147,60zł. = 252,40zł.
  4. Wpłaty należy dokonywać na konto:
    ABN CZERNIAWSKI JAROSŁAW – SYMSAR
    nr rachunku: 76 1500 1298 1212 9005 6895 0000
    w terminie do 15-go dnia  każdego miesiąca rozpoczynającego dany kwartał
  5. Opłata za IV kwartał 2012r. wynosi 100zł. i jest płatna do 31-10-2012r.

 

Ważne!!!
Podpisaną umowę w dwóch egzemplarzach proszę przesłać NIEZWŁOCZNIE na adres Administratora (pamiętając o parafowaniu każdej strony umowy)

Obecnie podpisywana umowa automatycznie rozwiązuje umowę z dnia 29-09-2012r. i jest jedynie obowiązująca, w związku z tym proponujemy wpisanie daty 29-09-2012 lub pozostawienie pustego miejsca.
Niezależnie od daty podpisania umowy opłata za IV kwartał 2012r. pozostaje niezmienna (100zł.)

One comment

  1. Pingback: ŚWIAT NIE JEST CZARNO-BIAŁY » Rozsyłanie umów zleceń

Dodaj komentarz