W dniu wczorajszym tj. 15.04.2011 r. spotkałem się z byłym administratorem naszego Ośrodka z Panem Prezesem Spółki PGK z Lidzbarka Warmińskiego, w celu omówienia wstępnych warunków uruchomienia dostawy wody w tym sezonie. Poruszyliśmy oczywiście też i inne sprawy dotyczące funkcjonowania Ośrodka w sezonie letnim 2011. Szczególną uwagę skupiliśmy na następujących tematach:
- woda – uruchomienie, badania bakteriologiczne, ewentualne naprawy po zimie, konserwacja w trakcie sezonu, sposób rozliczania.
- odpady stałe – sposób odbioru (pojemniki lub worki indywidualne, czy pojemniki zbiorcze)
- odpady płynne – szambo zbiorcze (czy uruchamiamy toalety, czy nie), sposób rozliczenia „domkowiczów” podłączonych do szamba zbiorczego.
- światło – budynek recepcji, oświetlenie plaży, parkingu, drogi dojazdowej (obecnie została już wypowiedziana umowa o dostarczanie energii elektrycznej przez ENERGA, licznik jest zdjęty).
- sprzątanie terenu ośrodka – wszystkich części wspólnych (teren plaży, dróg dojazdowych, parkingu).
- koszenie trawy – plaża i inne tereny wspólne.
Ustaliliśmy, iż w przyszłym tygodniu Pan Prezes przedstawi mi wstępną kalkulację kosztów na poszczególne zadania wymienione powyżej oraz warunki na jakich Przedsiębiorstwo zgodziłoby się na świadczenie usług w OW Kłębowo. Po otrzymaniu propozycji niezwłocznie opublikuję ją na naszej stronie.
Pozostaje jeszcze bardzo ważna sprawa jaką jest status prawny współwłaścicieli domków. Jest to o tyle ważne, gdyż na wodę i energię konieczne jest podpisanie umów na dostarczanie wspomnianych mediów. Jest jeden licznik na wodę w Ośrodku ŚWITEŹ na całą sieć wodociągową na terenie OW Kłębowo i administrator bądź organ reprezentujący właścicieli domków musi zawrzeć umowę na dostawę wody.
Nie podjęliśmy żadnych decyzji dotyczących rozpoczęcia świadczenia usług przez PGK.
Czekam na wstępną propozycję kalkulacji świadczenia usług od Pana Prezesa.